Lifestyle

Acestea sunt 3 semne care prevestesc o cădere nervoasă!

Acestea sunt 3 semne care prevestesc o cădere nervoasă!

Sunt unele momente în care stresul pare că nu vă dă pace și simțiți că orice ați face, toată lumea vă irită. Ei bine, această stare de nevroză se poate amplifica destul de repede și ați putea ajunge să suferiți o cădere nervoasă destul de urâtă. Tocmai de aceea, vă vom prezenta câteva semne la care ar trebui să fiți atenți pentru a putea evita un asemenea moment greu.

Lipsa concentrării

Este adevărat că există momente în care stresul poate ajuta la sporirea atenției și a concentrării, favorizând memoria de lungă durată. Spre exemplu, dacă aveți un examen important, veți reuși să acumulați mult mai repede informații dacă sunteți pe ultima sută de metrii, decât dacă vă apucați de învățat cu mult timp înainte.

Totuși, stresul pe o perioadă mai lungă de timp poate dăuna clar organismului. Veți începe să vă pierdeți concentrarea și în cele din urmă veți uita din ce în ce mai multe lucruri pe care în mod normal vi le-ați fi putut aminti cu ușurință. Stresul poate fi un simptom al unei crize nervoase.

Poftă de mâncare mai mare ca de obicei

Stresul produce multe schimbări în corp, iar mâncatul excesiv pe bază de stres nu este o minciună. Dacă se întâmplă să ai de pregătit un proiect într-un timp scurt și te trezești înfulecând tot ce prinzi, ia o pauză și gândește-te dacă îți este cu adevărat foame sau dacă totul are o bază nervoasă, de fapt.

Stresul determină creierul să elibereze hormoni, inclusiv adrenalină, care vă energizează mușchii pentru un răspuns de „luptă sau fugă”. Odată ce adrenalina dispare, cortizolul îi spune organismului să-și completeze rezervele de energie pierdute cu alimente.

Stomacul duce un război cu el însuși

Se poate întâmpla ca din cauza stresului să vă treziți cu dureri îngrozitoare de stomac sau cu senzație de vomă. Crampele și durerile constante în partea abdominală pot fi simptome ale sindromului intestinului iritat sau cum îl mai numesc cercetătorii, IBS.

Dacă bănuiți că aveți IBS, discutați cu medicul dumneavoastră despre opțiunile de ameliorare fizică și emoțională înainte ca aceasta să contribuie la o criză nervoasă.