Home > Diverse > Lifestyle > Alimente pe care le consumi dar care nu aduc niciun beneficiu organismului tău
Lifestyle

Alimente pe care le consumi dar care nu aduc niciun beneficiu organismului tău

Alimente pe care le consumi dar care nu aduc niciun beneficiu organismului tău

Deși într-adevăr te ajută să slăbești, unele alimente conțin cantități impresionante de antioxidanți, însă multe dintre ele nu aduc cu ele îmbunătățiri pentru organismul tău. Aceste alimente sunt situate sub semnul întrebării, ele nefiind foarte sănătoase.

Smoothie-urile deja preparate

Un smoothie deja preparat are numeroase calorii și vei fi de-a dreptul uimit că aceasta nu este cea mai bună variantă de răcoritoare. Unele sortimente de smoothie-uri ajung și la 600 de calorii, adică echivalentul unui burger. De ce? Pentru că se adaugă zahăr și sirop. Fii atent înainte să cumperi, citește eticheta și verifică ce conține produsul achiziționat. Cel mai bine este să-ți prepari tu un smoothie delicioas acasă.

Mixuri din fructe uscate și alune

Da, este vorba despre celebrele punguțe pe care le cumpărăm, pentru că au un conținut delicios de stafide, smochine, caise uscate, toate dulci, la care se adaugă ceva sărat precum alune și fistic. Aceste mixuri din fructe uscate și alune sunt bombe calorice, așa că mai gândește-te înainte să le cumperi.

Batoanele de slăbit

Batoanele de slăbit nu sunt altceva decât o combinație de zahăr și grăsimi, toate învelite în puțină ciocolată. Aceste batoane îți asigură lipsa poftei de mâncare, dar de fapt nu fac nimic altceva decât să te îngrașe.

Salatele gata preparate din supermarket-uri

Exact ca în cazul smoothie-urilor, salatele deja pregătite pe care le cumperi din orice supermarket sunt doar capcane pentru metabolismul tău. Legumele nu sunt cele mai gustoase, iar dressing-urile conțin numai grăsimi. E mai sănătos să îți cumperi tu legume din piață și să-ți faci o salată gustoasă acasă, iar diversificarea este strict la alegerea ta.

Sushi

Poate că nu te așteptai ca pe listă să fie trecut și sushi-ul. Află că sushi-ul nu este cea mai bună variantă de cină sau prânz, mai ales dacă alegi să consumi acest aliment atât de des. Unele dintre cele mai folosite tipuri de pește pentru prepararea sushi-ului sunt tonul, bibanul de mare și peștele spadă, pești care sunt considerați a fi contaminați cu mercur. Dacă totuși vrei să te bucuri de acest festin asiatic, noi îți recomandăm să mănânci sushi „curat”.

Sendvișurile deja pregătite

În cazul în care aveai vreun dubiul că sendvișurile deja pregătite nu se află pe listă, ei bine ele sunt chiar lângă smoothie-urile și salatele gata preparate. Ingredientele precum maioneza, mezelurile de toate felurile și pâinea transformă clasicul sendviș într-o variantă nesănătoasă.