Home > Social Media > Bia Khalifa Critică Vedetele cu Operații Estetice în Rate: „Un Act Strigător la Cer”
Social Media

Bia Khalifa Critică Vedetele cu Operații Estetice în Rate: „Un Act Strigător la Cer”

Bia Khalifa critică vedetele care fac operații estetice în rate, dezvăluind propriile decizii chirurgicale.

Într-o declarație recentă, Bia Khalifa, cunoscută pentru aparițiile sale mediatice și conținutul pe care îl produce online, a criticat aspru persoanele care recurg la operații estetice plătite în rate, considerând acest demers ca fiind „strigător la cer”. Starleta, care anterior s-a lăudat cu intervențiile chirurgicale care i-au marit bustul, a anunțat acum că plănuiește să facă o operație de micșorare a sânilor, exprimându-și dezacordul față de tendința de a apela la chirurgia estetică fără a avea resursele financiare necesare pentru a plăti costul total upfront.

„Toate ieftinele au silicoane, pentru că nu văd rostul să nu fac pasul ăsta. Mai nou, își pun silicoane în rate, ceea ce e strigător la cer. Dacă îți permiți, îți pui, dacă nu, nu-și are rostul. Moda eu o dau în România, eu am fost mereu prima în tot și sunt un exemplu bun de urmat. Nu e o decizie luată așa, în ultimul moment. M-am gândit foarte mult la asta, am vorbit și în online despre asta”, a declarat Bia Khalifa pentru Spynews.

Recent, Bia Khalifa a petrecut o perioadă în Turcia, unde a fost supusă unor intervenții chirurgicale, inclusiv o rinoplastie și un lifting facial. Starleta s-a declarat mulțumită de rezultate și a subliniat că nu a întâmpinat dureri semnificative post-operatorii, evidențiind că operațiile nu au fost dificile. În ciuda necesității de a lua o pauză de la activitatea profesională pentru a permite vindecarea completă, Khalifa a menționat că situația financiară actuală îi permite acest lux, având fondurile necesare pentru a-și suporta convalescența fără griji.

Această poziție tranșantă a lui Bia Khalifa față de chirurgia estetică și modalitatea de plată în rate a intervențiilor scoate în evidență părerile divizive pe această temă în rândul personalităților publice și nu numai, aducând în discuție aspecte legate de accesibilitatea serviciilor estetice și deciziile individuale privind intervențiile chirurgicale.