Home > Diverse > Sănătate > Cafeaua te poate ajuta să slăbești. Iată cum trebuie să procedezi
Sănătate

Cafeaua te poate ajuta să slăbești. Iată cum trebuie să procedezi

cafea
Sursă foto: Pexels.com

Cafeaua a devenit o băutură extrem de consumată în întreaga lume. După cum spunea și Jesse Lane Adams: „Cafeaua miroase a Rai proaspăt măcinat”. Și cum e bine să faci Rai din ce ai, iată că ne putem ajuta de cafea și în procesul de slăbire.

Cafeaua, aliatul tău împotriva kilogramelor acumulate

Pe lângă faptul că ne aduce un moment unic de relaxare, o aromă incontestabilă și este și aducătoare de energie, cafeaua, atunci când este consumată cu moderație, reduce riscul anumitor boli și ajută în lupta împotriva kilogramelor.

Nu vom dezbate o dietă pe bază de cafea, ci doar importanța licorii minune în procesul de eliminare a grăsimii nedorite. Ce e cel mai important este să știi cum să utilizezi proprietățile incredibile ale cofeinei.

cafea

Foto: Pexels

În primul rând, trebuie să știi că atunci când ești la dietă este recomandat să bei doar cafea neagră. Așa cum știi că alimentația echilibrată și sportul te ajută zilnic în lupta cu slăbitul, trebuie să știi că și cafeaua aleasă cu grijă este un alt pas important. În primul rând, este recomandat să o bei simplă, fără zahăr, fără frișcă, lapte sau alți aditivi. În mod normal, o cană de cafea simplă are între 1 și 10 calorii, depinde de cum o prepari. Espresso simplu are o medie de 4 calorii, iar cafeaua instant ajunge la 10.

Totul se schimbă atunci când adaugi lapte și zahăr. În această combinație, o cafea ajunge și la 180 de calorii. Depinde acum și de cantități. Spre exemplu, o cafea cu lapte și zahăr așa cum poți găsi la un restaurant poate să varieze de la 130 la 330 de calorii.

Dacă vrei să bei cafea la filtru, trebuie să știi că poți adăuga o linguriță de zahăr și două-trei linguri de lapte degresat și așa ajungi la maxim 120 de calorii.

cafea

Foto: Pexels

Pe lângă cafeaua neagră, simplă, trebuie să mai știi că și cafeaua verde este foarte utilă pentru slăbit. De ce? Ei bine, o parte considerabilă din antioxidanți dispare în urma procesului de prăjire, așadar, dacă vrei să bei cafea mai multă la dietă, poți opta pentru sortimente de cafea mai puțin procesată. Spre exemplu, foarte utilă în dietă este cafeaua verde, mai exact – boabele neprăjite. Acestea conțin cea mai mare cantitate de antioxidanți și acid clorogenic.

De altfel, atunci când ești la dietă, trebuie să ții cont și de cât de important este să te hidratezi. Bea multă apa în fiecare zi și așa vei evita o posibilă deshidratare pe care ți-o poate aduce cafeaua. Așadar, dacă iubești cafeaua, însă vrei să urmezi și o dietă, nu trebuie să renunți la ea, ci doar să o consumi exact așa cum îți aduce mai multe beneficii.

Notă redacție: Informațiile din acest articol nu înlocuiesc sfaturile unui medic și nici alte tratamente recomandate de specialiști!

Recomandări autor