Home > Social Media > Carmen Țănase declanșează polemica: Critică dur uniformizarea estetică și intervențiile chirurgicale în industria artistică
Social Media

Carmen Țănase declanșează polemica: Critică dur uniformizarea estetică și intervențiile chirurgicale în industria artistică

Carmen Tănase, critică dur tendințele estetice uniformizate, respingând conformitatea și pledând pentru autenticitate.

Actrița Carmen Tănase a lansat critici dure la adresa conformității sociale și estetice într-un interviu recent, exprimându-și nemulțumirea față de „uniformizarea” din industria artistică și societatea contemporană. În cadrul emisiunii „Refresh by Oana Turcu”, difuzată pe Antena Stars, Tănase a vorbit deschis despre presiunea de a se conforma normelor estetice impuse, descriind-o ca fiind „diabolică”.

„Nu vreau să fiu ca toată lumea! Nu vreau să mă îmbrac de la nu știu ce casă, nu vreau! Nu suntem la fel! Deci, de ce trebuie să ne îmbrăcăm la fel? Operațiile astea, care au un scop diabolic, fetele astea toate arată într-un fel. Toate fetele au cioc de rață, bot de rață și arată toate la fel! Botul ăla de rață le face să fie, zici că sunt surori gemene! Eu fug de chestia asta… Poate că am făcut o obsesie, poate că și eu sunt exagerată. Dar unde văd această uniformizare, probabil că pic și eu în partea cealaltă! În extrema cealaltă. Nu vreau să fiu la fel ca toată lumea, nici toată lumea să fie la fel ca mine!”, a declarat actrița.

Tănase, una dintre cele mai respectate actrițe din România, a subliniat că nu dorește să se conformeze doar pentru a se încadra într-un anumit tipar social sau estetic. Ea a descris presiunea de a fi „ca toți ceilalți” ca fiind de neînțeles și respingătoare.

„Lumea zice că sunt arogantă, dar nu sunt arogantă! (…) Cuvântul pentru mine a devenit de neauzit. Nu știu de ce, nu-l mai suport. Dacă îmi spune cineva: , chiar dacă lucrul acela este OK, nu-l fac! Nu vreau să stau în rând! Am făcut o fixație pentru asta! Nu vreau! De aceea nu vreau să merg la premiere. Nu vreau! Mă duc după o săptămână. da, dar toată lumea… Nu vreau!”, a mai spus aceasta în interviu.

Prin aceste declarații, Carmen Tănase poziționează clar poziția sa împotriva conformității și standardizării estetice și sociale, exprimându-și convingerea că fiecare individ ar trebui să-și păstreze unicitatea și autenticitatea. Ea subliniază necesitatea respectării individualității într-o societate care pare a favoriza uniformitatea și standardizarea.