Lifestyle

Cele mai bune trucuri dietetice pentru noaptea de Halloween

Cele mai bune trucuri dietetice pentru noaptea de Halloween

Nu te speria de cea mai dulce noapte a anului! Iată sfaturi de specialitate despre cum să alegeți bomboane fiind conștient de calorii, să vă reduceți pofta și să vă opriți din a consuma zahăr.

Cumpărați bomboane cu o zi înainte de Halloween

Dacă vă aprovizionați pentru a le da celor care vă bat la ușă, reduceți la minimum numărul de zile în care bomboanele sunt în casa dumneavoastră în prealabil. Cercetările arată că doar privitul la alimente declanșează circuitele din creierul nostru care ne fac să ne imaginăm că le consumăm, spune Susan Albers, PsyD, psiholog și autor al cărții Eating Mindfully . Dacă ați cumpărat deja bomboane, păstrați-le în spatele cămării până când vin colindătorii. De asemenea, multe magazine oferă reduceri mari la bomboane în zilele de după Halloween – rezistați dorinței de a cumpăra doar pentru că este în vânzare!

Asigurați-vă că aveți o masă consistentă mereu

Fie că aveți la dispoziție castronul cu bomboane din propria casă, fie că vă scoateți copiii la colindat, este de la sine înțeles că a ieși flămând este o rețetă pentru o mahmureală de zahăr de Halloween. Asigurați-vă că ați avut parte de cel puțin trei mese în ziua respectivă (mic dejun tipic, prânz, gustare și cină) și nu „economisiți” calorii pentru toate bomboanele de după. Acest lucru vă face să nu exagerați cu dulciurile, mai ales că bomboanele sunt de obicei sărace în proteine și fibre, cele două ingrediente care vă ajută să vă simțiți plini.

Mestecați gumă înainte de a mânca dulciuri

Un studiu arata clar că simplul act de a mesteca, reduce mai apoi pofta de mâncare. De aceea specialiștii recomandă să mestecați o gumă cu 15 minute înainte să vă apucați să mâncați dulciuri. Așa vă va scădea pofta și veți evita kilogramele în plus.

Detoxifierea făcută acasă

Dacă, în ciuda celor mai bune eforturi, te trezești totuși cu o poftă declanșată de bomboane, nu te speria. Ia un mic dejun plin cu fibre și proteine ​​pentru a te ajuta la stabilizarea zahărului din sânge (încearcă fulgi de ovăz cu câteva fructe de pădure și nuci) și mergi la un antrenament sănătos la ora obișnuită. Nu utiliza exercițiul ca o pedeapsă, ci mai degrabă ca o modalitate de a îți reîncărca nivelul de energie și încrederea după o zi lungă.