Home > Diverse > Sănătate > Cinci pași rapizi prin care îți poți întări sistemul imunitar
Sănătate

Cinci pași rapizi prin care îți poți întări sistemul imunitar

Cinci pași rapizi prin care îți poți întări sistemul imunitar

Suntem deja în prima lună de toamnă, iar gripa și răceala începe să devină o probemlă la ordinea zilei. Aerul devine uscat și aspru, iar vântul este din ce în ce mai rece, odată ce temperaturile intră în proces direct de scădere. Schimbările sunt normale, însă nu de fiecare dată organismul le resimte așa cum ar trebui, ci de multe ori corpul uman este afectat. De cele mai multe ori, în lipsa unei alimentații corecte, lipsa somnului și schimbarea climatică duc la slăbirea sistemului imunitar.

Iată cum să îți întărești sistemul imunitar în plină toamnă

În primul rând, apelează la antioxidanți! Aceștia reprezintă o categorie principală de vitamine și ingrediente nutritive de mare importanță pentru organism, deoarece au rolul de a limita nocivitatea radicalilor liberi. Antioxidanții ajută la eliminarea riscului de îmbolnăvire și scad riscul de boli cardiovasculare, boli neoplazice, dar reduc și procesul de îmbătrânire.

Detoxifiere cu ajutorul fructelor și legumelor. Toamna este cel mai bun moment pentru curățarea corpului, mai ales că sistemul imunitar va fi revitalizat și va face altfel față schimbărilor de temperatură. O detoxifiere se face prin creșterea regulată a aportului de fibre și integrarea în dietă a plantelor cu efect laxativ și depurativ.

Sucul de pere, sucul de pulbere de grâu sau sucul de mentă și ghimbir sunt cele mai bune în procesul de detox. Cel mai bun efect îl au dimineața.

Ține cont de aminoacizi! Glutamina este cea care ajută permanent sistemul imunitar deoarece sprijină proliferarea limfocitelor și ajută eliminarea toxinelor. Aminoacidul ajută corpul să lupte în fașa infecțiilor.

Ia vitamine. În această perioadă este bine să faci un drum la farmacie și să iei mai multe vitamine și minerale. Acestea te vor ajuta să sprijini sistemul imunitar. În această perioadă, cea mai bună este vitamina C. Aceasta este cel mai important nutrient pentru sistemul imunitar, stimulând formarea hormonilor suprarenali si a limfocitelor.

Plante bune pentru sistemul imunitar. Ține cont de ele, deoarece te ajută să sprijini corpul în lupta pentru creșterea imunității. Consumă usturoi, deoarece este eficient împotriva a zeci de bacterii, orz, echinaceea etc. Acestea cresc numărul de limfocite și stimulează imunitatea.

Pe lângă acestea, ține cont foarte mult de minim opt ore de somn pe care trebuie să le dormi pe noapte. Mai mult, consumă zilnic cei doi litri de apă esențiali în procesul de detox și formează-ți bolul alimentar pe baza fructelor și legumelor pe care toamna ți le oferă în această toamnă.