Externe

Cum a reușit Jessica Simpson să slăbească 22 de kilograme! Dieta dezvăluită de antrenorul personal

Jessica Simpson a reușit să dea jos kilogramele acumulate în timpul sarcinii.

De la întâmpinarea celui de-al treilea copil, Birdie Mae, în martie 2019, femeia de afaceri a făcut din sănătatea ei, prioritatea numărul unu. Asta însemna angajarea la mici schimbări în stilul de viață care au făcut schimbări uriașe în sănătatea și aspectul ei. Acum, la puțin peste un an după, este cu 22 de kilograme mai ușoară, iar vedeta spune că este „atât de mândră să mă simt din nou ca mine”.

Chiar zilele trecute, Simpson a împărtășit o postare de încurajare a fitness-ului, cu urmăritorii ei de pe Instagram.

Antrenorul ei, Harley Pasternak, a dezvăluit, „Acest copil special nr. 3 a fost … Cred că a comentat presei că a ajuns la 108 kilograme, asta nu vine de la mine, a menționat asta într-o postare. Deci, am avut de mult de lucru.”

Așa că Harley, în colaborare cu medicul Jessicai, a creat un plan axat pe a o ajuta pe aceasta să-și formeze obiceiuri care să o ajute dincolo de obiectivul de șase luni pe care și-i l-a propus. El explică: „A trebuit să fie mai mult decât pierderea din greutatea ei din cauza sarcinii, deci mai degrabă cum să păstreza tot ceea ce face acum pentru totdeauna. De aceea nu sunt un mare fan de a recurge la vreo dietă extremă sau forme radicale de exercițiu”.

Spre deosebire de alte vedete care se apucă de box sau fac zilnic antrenamente de intensitate ridicată, regimul de antrenament al Jessicai s-a axat pe mers – 14.000 de pași pe zi pentru a fi exacți. Dar, ca tot ceea ce face Harley, a fost totul un proces treptat.

Au așteptat mai întâi ca Jessica să se recupereze pe deplin de la naștere, înainte de a începe cu o rutină de 6.000 de pasi pe zi. Între timp, Harley, care a creat cel mai bine vândut Sweetkick, menta care frânează poftele de zahăr, a ajutat-o ​​pe Jessica să găsească o versiune mai sănătoasă a mâncărurilor gustoase pe care le iubește. El spune că obiectivul nu a fost să o „jefuiască” de alimentele ei preferate, ci să facă schimbări semnificative ale meselor ei, astfel încât să mănânce proteine ​​și legume slabe pe tot parcursul zilei. În total, avea să mănânce trei mese pe zi și două gustări precum fasole verde cu parmezan și o mână de migdale, care nu sună deloc rău.

În timp ce nu au existat zile în care aceasta să renunțe de tot la dietă, prin așa numitele „cheat days”, el i-a permis să facă mâncăruri care să îi dea senzația că sunt altfel decât cele dietetice, pe parcursul săptămânii. Harley consideră că acest lucru face ca indulgența să fie un pic „mai echilibrată și mai durabilă”. El adaugă: „Nu trebuie să vă faceți toate poftele într-o singură zi. Tinde să fie puțin extrem dacă faceți asta”.

Și schimbările nu au fost făcute doar în bucătărie, ci și în rutina ei zilnică. De exemplu, Harley împărtășește faptul că Jessica introduce zilnic plimbări în familie sau merge pe banda de alergare în timp ce se uită la televizor și răspunde la apeluri telefonice. Nu voia ca Jessica să facă nimic „prea dificil, dureros, greu sau dur”.

În plus, Harley subliniază „deconectarea de la tehnologie” timp de cel puțin o oră în fiecare zi pentru a obține un somn complet de șapte ore. „Atâția oameni subestimează importanța somnului în gestionarea greutății”, explică Pasternak.

De îndată ce a stăpânit acele aspecte ale planului său și a primit aprobarea importantă a medicului ei, Harley a început să introducă și antrenamente în fiecare zi. El descrie: „Am început foarte ușor și le-am crescut încet. Am început să facem un antrenament pentru întreg coprul, câte un set pentru fiecare exercițiu, fără a face nimic intensiv și am crescut treptat volumul și intensitatea.”

Ea și Harley au urmărit progresele ei prin e-mailuri zilnice care includeau numărul ei de pasi, ce mânca și o captură de ecran din aplicația Fitbit.

O parte din devotamentul lui Jessica pentru plan se datorează relației sale de 12 ani cu antrenorul de celebrități. După nașterea celor mai mari doi copii ai ei, Harley a ajutat-o ​​pe Jessica să se întoarcă la corpul ei pre-copii. Nu este de mirare că rămâne o clientă fidelă.

Iar partea cea mai bună este că Jessica folosește lecțiile pe care le învăța pentru a crea un stil de viață mai sănătos atât pentru ea cât și pentru copiii ei.

To Top