Lifestyle

Cum să gătești preparate delicioase fără zahăr

Cum să gătești preparate delicioase fără zahăr

Uneori, pofta noastră de dulce poate învinge rațiunea. Pur și simplu, nu ne putem abține. Însă, dacă consumați prea mult zahăr rafinat, sănătatea dumneavoastră  ar putea fi afectată.

Consumul de zahăr în exces este legat de boli cardiovasculare, obezitate și o dietă generală nesănătoasă. Experții avertizează cu privire la zahărul utilizat în alimentele procesate – înghețate, băuturi carbogazoase și bomboane – nu cel din zaharurile naturale, precum cele pe care le găsim în fructe.

Dacă doriți să eliminați zahărul rafinat din rutina zilnică, este bine de știut că aveți la dispoziție un arsenal întreg de rețete și de trucuri sănătoase. Cărțile de bucate sunt o modalitate ușoară de a avea rezultate fantastice.

Pentru a vă ajuta să începeți un stil nou de viață, am adunat cinci cărți de bucate de peste ocean care fac exact asta, vă ajută să eliminați zahărul. Aceste cărți vă vor ajuta să rămâneți sănătos, permițându-vă totuși să vă răsfățați cu variante sănătoase ale dulciurilor, prăjiturilor și torturilor preferate.

“The Sweet LIfe: Diabetes Without Boundaries”

“The Sweet Life” prezintă 75 de rețete inovatoare, naturale, alături de sfaturi și trucuri de viață de la celebrități precum Halle Berry, Larry King și alți diabetici. Cu toate acestea, cartea de bucate nu este doar pentru cei care suferă de diabet. Este pentru oricine dorește să mănânce mese sănătoase și proaspete, fără a sacrifica gustul.

“Clean Cooking: More Than 100 Gluten-Free, Dairy-Free and Sugar-Free Recipes”

Este o dietă dificilă de dus la capăt, dar veți avea tot ajutorul de la Elisabeth Johansson. Bucătăreasa, autoare premiată de Gourmand World Cookbook, a urmat o dietă ”curată” timp de câțiva ani. Cartea ei de bucate este o antologie a meselor bogate în nutrienți, menite să ajute oamenii să se simtă mai energici și mai sănătoși. De la biscuiți fără gluten cu gem de smochine până la carnitas cu salsa de mango, aceste reinterpretări sănătoase ale mâncărurilor clasice sunt la fel de gustoase pe cât sunt de sănătoase.

“The All-Natural Diabetes Cookbook: The Whole Food Approach to Great Taste and Healthy Eating”

Găsirea rețetelor sănătoase în carte este un lucru simplu. Autorul și dieteticianul Jackie Newgent include, de asemenea, exemple de planuri de masă, sfaturi pentru gătit cu ingrediente naturale și o diagramă care vă poate ajuta să învățați cum să schimbați alimentele procesate. În timp ce unele cărți de bucate pentru diabetici se bazează doar pe îndulcitori artificiali pentru a crea aromă, acesta se bazează exclusiv pe alimente proaspete.

“Cut the Sugar, You’re Sweet Enough”

Intră în scenă o colecție de delicii de la popularul blogger de mâncare, Ella Leché. Scopul acestei cărți este acela de a schimba relația oamenilor cu mâncarea. Opțiunile delicioase, cum ar fi tortul cu măr pentru mic-dejun și tortul de brânză cu fructe de pădure crude, sunt modalități prin care puteți obține satisfacția culinară fără vinovăție. Este o opțiune excelentă pentru cei care doresc să fie mai conștienți de ceea ce introduc în corp, dar totuși nu sunt gata să se despartă complet de zahăr.

“I Quit Sugar: Your complete 8-Week Detox Program and Cookbook”

Deși rețetele sunt concepute ca parte a unui program de 8 săptămâni, probabil că veți dori să le păstrați  în rutina zilnice, când  veți termina cele 2 luni. Odată ce ați început să savurați feluri de mâncare precum smoothie-uri mojito și brioșe pufoase de dovlecei și chia, zahărul va deveni un lucru din trecut.