Frumusețe

Cum să scapi de pungile de sub ochi – Metode de prevenție și măști pe care să le încerci chiar acum

Dacă sunteți predispuși la pungi sau cearcăne, în special sub ochi, veștile nu atât de bune sunt că, de obicei, există mai mult de un singur motiv pentru apariția lor – poate fi vorba de stres, lipsa de somn sau de stil de viață.

Vestea bună este însă că, dacă doriți să scăpați de pungile de sub ochi sau edem infraorbital după denumirea medicală, există o mulțime de soluții pentru a le repara, fără a investi foarte mulți bani în tratamente de infrumusețare costisitoare.

Alături de a te odihni mai mult prin așa numitul somn de frumușețe, a te stresa mai puțin (mai ușor de spus decât de făcut, știm) și a-ți introudce în dieta ingrediente necesare pentru sănătatea pielii, mai jos veți găsi o lista cu schimbările care vă pot ajuta să preveniți pungile de sub ochi și câteva măști naturale pe care le puteți face chiar acasă.

Am enumerat trei dintre cele mai importante măști împotriva cearcănelor care sunt foarte ușor de făcut acasă:

  1. Suc de castravete – Poți folosi felii întregi de castravete sub ochi sau să folosești comprese cu suc de castravete, pe care le obții folosind dischete demachiante înmuiate în castravete ras. Pentru un plus de revigorare, poți lăsa compresele la frigider pentru câteva ore, înainte de a le folosi.
  2. Suc de roșii – Bogat în vitamina C și capabil să deschidă tonul pielii și de a oferi un plus de luminozitate, poți folosi sucul de roșii la fel ca și pe cel de castravete.
  3. Suc de ananas cu turmeric – Cunoscut pentru proprietatiile anti-inflamatorii și antioxidante, turmericul este un aliat de încredere în îngrijirea corespunzătoare a pielii. Făcând o pastă din turmeric și suc de ananas și aplicând-o pe pungile de sub ochi, veți avea parte de un efect de lifting rapid ce va diminua vizibil senzația de ochi „pufoși”.

Pentru a preveni pungile de sub ochi este important să urmați cât mai multe din metodele de prevenție prezentate mai jos:

  • Somn de calitate – Cel mai important aliat în lupta împotriva imbatranarii premature a pielii și a corpului în general este somnul. Odihna corespunzătoare ar trebui să fie principala prioritate a fiecărei persoane care vrea să duca o viață sănătoasă.
  • Hidratare – Necesarul de apa zilnic pentru o persoană este de minim 2L pe zi au 8 pahare apa. Hidrtatarea pornește prima oara din interior de aceea este foarte important să bem necesarul de apa înainte de a recurge la creme sau geluri hidratante pentru pielea de pe fata.
  • Renunțatul la fumat și alcool în exces – Este dovedit științific că fumatul duce la îmbătrânirea prematura a peilii, fară a aduce niciun beneficiu sănătății de aceea renunțatul la fumat este primordial pentru o piele luminoasă. De asemenea, alcoolul deshidratează deci consumul ar trebui să fie restricționat.

 

To Top