Lifestyle

Cum să treci peste o despărțire?

Încheierea unei relații este grea, fie că a fost decizia ta sau a celeilalte persoane. S-ar putea să ai de-a face cu emoții dureroase și să vrei să te confrunți cu acele sentimente cât mai repede posibil. Ține minte că trecerea peste o despărțire necesită timp și răbdare. În cazul în care lucrurile nu par să își revină în timp, amintește-ți că poți apela întotdeauna la prieteni, familie, sau chiar la un specialist.

Păstrează distanța

Chiar dacă tu și fostul tău soț sau iubit ați decis să rămâneți prieteni, despărțiți-vă complet unul de celălalt imediat după ruptură. Acest lucru înseamnă să nu ne vedem, să nu fim în preajma membrilor familiei sale, să nu avem apeluri telefonice, să nu schimbăm e-mail-uri, să nu trimitem sms-uri, să nu vorbim pe facebook. Nu trebuie să ne oprim din vorbit pentru totdeauna, dar trebuie să tăiem toate căile de comunicare până trecem peste acest episod. Dacă încearcă să te convingă să va întâlniți, gândește-te dacă îți folosește la ceva acest lucru. Dacă retrăiesti trecutul văzându-l pe el/ea, nu e greu să fii prins în acest moment și va fi mai greu să renunți din nou.

Organizează-ți spațiul

O despărțire poate însemna un nou început. Prin urmare, curățarea și organizarea spațiului personal te va face să te simți odihnit și pregătit pentru lucrurile noi care vor veni. O mizerie poate fi copleșitoare și deprimantă și poate mări nivelul de stres. Păstreaza-te ocupat cu amenajarea spațiului. Acest lucru te va ține la distanță de retrăirea amintirilor dureroase.

Elimină din minte lucrurile care declanșează suferință

Există tot felul de lucruri care îți reamintesc de fostul: un cântec, un miros, un sunet, un loc. Având aceste elemente în jurul tău, va fi mai greu pentru ține să te recuperezi după despărțire. Dacă ai un suvenir, cum ar fi un ceas sau bijuterii de la fostul tău, este în regulă dacă le păstrezi. Dar pentru moment, încearcă să-l pui deoparte până când vei trece peste relație.

Ieși afară pentru a face lucruri

După ce o relație se termină, este bine să-ți faci timp pentru ține, acasă. Asigură-te că te întorci în lume după ce ți-ai procesat sentimentele. Fă-ți planuri, ieși cu prietenii tăi și distrează-te! Ar putea părea ciudat la început, dar va merge mai ușor și te va ajuta să te simți mai bine. Să ieși și să faci lucruri este, de asemenea, important, pentru că trebuie să evoluezi și să menții legăturile sociale după o despărțire. Acest lucru te va ajuta să mergi mai departe.

Nu trebuie să ieși cu alți oameni tot timpul. Scoate-te să faci lucruri și bucură-te de libertatea de a face ceea ce vrei. Du-te la cafeneaua ta preferată, du-te la cumpărături, sau ia-te într-o vacanță.

Ferește-te de relațiile de consolare

Adesea, oamenii vor intra rapid într-o nouă relație după o despărțire. Acest tip de relație se numește relație de revenire. Poate fi un sentiment reciproc, dar nu este întotdeauna o idee bună. Când intri într-o relație prea devreme după despărțirea de cineva, s-ar putea să-ți maschezi emoțiile negative cu emoția unei noi relații. În cazul în care noua relație nu funcționează, s-ar putea să ai de a face cu durerea a două despărțiri. Ia în considerare varianta de a rămâne singur până când ai procesat pe deplin emoțiile și ai trecut peste despărțire.

Continuă să ai grijă de tine

Este comun pentru oameni să se îngrijească mai puțin după o despărțire, dar acest lucru nu te va ajuta să te simți mai bine. Asigură-te că ai grijă de nevoile tale de bază, pentru bunăstarea mentală, fizică și spirituală. Asigura-te că mănânci bine, dormi suficient, ai timp pentru relaxare, și faci exerciții fizice regulate.

  • Adoptă o dietă echilibrată, care include o mulțime de fructe și legume proaspete, cereale integrale, și proteine. Evită junk food, excesul de zahăr, și excesul de grăsime.
  • Dormi între 7-8 ore de somn pe noapte.
  • Fă exerciții fizice timp de 30 de minute de cinci ori pe săptămână. Mergi la o plimbare de 30 de minute, plimbă-te cu bicicleta prin oraș sau mergi la piscină pentru a înota.
  • Relaxează-te timp de cel puțîn 15 minute pe zi. Încearca să meditezi și să faci exerciții de respirație profundă sau yoga pentru a te ajuta să te relaxezi.