Ştiri mondene

Daniela Gyorfi nu s-a mai putut abține! Artista le dă o replică de zile mari celor care o critică

Daniela Gyorfi este prezentă în industria muzicală de foarte mulți ani. A avut pare de-a lungul întregii sale cariere de multe jigniri și critici peste care a trecut foarte ușor. De puține ori a fost implicată în scandaluri sau a folosit cuvinte jignitoare la adresa celor care o critică. Cu toate că este destul de pasivă, artista s-a săturat și nu s-a mai putut abține. Aceasta le-a dat o replică dură celor care o critică pentru aspectul ei fizic.

Internauții nu mai contenesc cu criticile aduse la adresa frumoasei artiste. Operațiile estetice ar fi mărul discordiei. Aceștia cred că vedeta apelează prea des la medicul estetician iar acest lucru îi desfigurează fața. Internauții susțin că vedeta este din ce în ce mai greu de recunoscut din cauza modificărilor pe care și le face pentru a părea mai tânără.

Daniela Gyorfi s-a săturat de toate aceste critici și a decis să le transmită un mesaj dur celor care nu mai contenesc cu „grijile” față de ea. Artista susține că unele persoane sunt în stare doar să critice și sunt atenți mai mult la ceea ce fac alții decât la propria persoană. Vedeta recunoaște că apelează la mici trucuri, însă menționează foarte clar faptul că nu este vorba de operații estetice.

”Nu există cineva care să nu spună că ți-ai făcut operații, că ai buzele nu știu cum, că ai fața nu știu cum, dacă nu ai asta, o ai pe aialaltă. Sunt oameni care nu au ce să facă. Au văzut și ei că am recunoscut că-mi fac botox. Nu sunt operată la față, nu mi-am mai făcut intervenții. Da, îmi fac niște mici lucruri pe care și le fac mulți, dar unii nu recunosc. Un botox pentru riduri sau un tratament la față nu e operație”, a declarat Daniela Gyorfi.

Pandemia o îngrijorează pe Daniela Gyorfi

Vremurile în care trăim sunt din ce în ce mai dure cu privire la partea financiară. Foarte multe persoane și-au pierdut locul de muncă și nu mai fac față cu cheltuielile zilnice. Artiștii sunt printre cei mai afectați. Daniela Gyorfi a fost întrebată cum s-a descurcat în acest an plin de restricții. Se pare că aceasta a fost prezentă la câteva evenimente însă nu foarte multe. Nici filmări pentru Revelion nu se mai fac, se plânge vedeta.

”Am cântat la evenimente cu 20, 30 până în 50 de oameni. În vară ne-am mai mișcat, dar după aceea s-au închis iarăși restaurantele, nu avem voie la nunți, spectacole. Trist, încercăm să ne ținem moralul ridicat. Purtăm mască și mânuși am purtat, noi purtăm și în mașină când conducem. Nu se mai fac nici filmări, nici măcar pentru Revelion!”, a mai zis Daniela Gyorfi.