Home > Actualitate > Grigore Leșe critică vehement modul în care s-a mediatizat moartea artistului Petrică Mâțu Stoian
Actualitate

Grigore Leșe critică vehement modul în care s-a mediatizat moartea artistului Petrică Mâțu Stoian

Artistul Grigore Leșe este foarte dezamăgit de modul în care mass media alege să publice anumite evenimente în România. Subiectul principal care l-a făcut să fie complet dezgustat a fost mediatizarea decesului artistului Petrică Mâțu Stoian.

Leșe îi critică pe cei care nu îl lasă pe artistul Mâțu Stoian să se odihnească în pace

Grigore Leșe a povestit că acum câteva luni era să moară. A fost nevoie ca medicii să intervină pe loc pentru a-i salva viața și au existat destul de multe temeri legate de cum va trece peste problemă. Leșe a povestit că totul a apărut după un tratament la o clinică medicală privată. Renumitul interpret a decis să vorbească despre această situație, în contextul decesului artistului Petrică Mâțu Stoian. Leșe a fost acuzat de mass media cum că ar avea coronavirus, însă acesta avea cu totul și cu totul alte probleme de sănătate. Astfel, artistul a fost victima știrilor false date doar din disperarea de a atrage cititori. Potrivit acestuia, la fel se întâmplă și în cazul colegului său de breaslă care tocmai a decedat de câteva zile. Deși a fost și înmormântat, zilnic se furnizează fel și fel de informații din viața sa personală, totul pentru a mai atrage publicul cititor.

Moartea vine o singură dată. Fricile în fiecare zi. (…) Eu nu mă las. Da, am fost la un tratament și poate nu îmi era mie potrivit. A fost un tratament la băi. Eu am mers să mă odihnesc. Am avut șase concerte pe zi. Am ajuns la Târgu Lăpuș la mama și am mers și eu. Am întâlnit un medic senzațional, Ferenc Ionuț, om senzațional. Am făcut un tratament și o intervenție. Dar asta nu înseamnă că trebuie să facem o poveste mediatică. Sunt foarte bine, sănătos și Dumnezeu să mă țină să pot hori. Au scos vorbe despre mine că am avut Covid-19: n-am avut! În pandemie m-am retras. Pe lângă cântat eu mai și scriu. Am scris o carte. Am lucrat, m-am adunat în mine: cine ești tu, Leșe?”, a spus Grigore Leșe, la emisiunea România 9, de la TVR, moderată de Ionuț Cristache.

Grigore Leșe se arată dezgustat de modul în care a fost comentat cazul și este uimit că multe persoane nu au înțeles care este bariera dintre transmiterea unei informații și agresarea mentală a unor familii care au pierdut pe cineva drag.

În jurul înmormântării de la Craiova s-a vorbit prea mult și au fost exagerări (…). Am fost deranjat de zgomotul de fond, a fost prea mult”, a conchis Leșe, la TVR.

Amintim faptul că Petrică Mâțu Stoian a murit pe data de 6 noiembrie. Acesta a fost internat la Reșița pentru un tratament post coronavirus. La doar o zi după ce i s-a administrat terapia cu oxigen hiperbaric, el a ajuns la spital în stare gravă, iar medicii au făcut tot posibilul să îi salveze viața, însă  inima sa a cedat. Slujba sa de înmormântare a fost organizată la Biserica Mântuleasa din Craiova, iar apoi, cortegiul funerar a ajuns în cimitirul Ungureni, acolo unde artistul își pregătise locul de veci. Zilele următoare, în loc să fie lăsat să se odihnească în pace, în România s-au dezbătut numeroase subiecte din viața viața personală a artistului, din dorința de audiență și noutate.

Recomandări autor