Ştiri mondene

Lino Golden este din ce în ce mai determinat! Artistul transmite un mesaj dur celor care îl critică: „Obișnuiți-vă”

Lino Golden a fost recent implicat într-un mare scandal legat de grupul GoldenBoy. Acest scandal a fost în primă fază plin de cuvinte dure între el, Mario Fresh și Alex Velea, declarații care au adus multe critici asupra celor trei. Deși scandalul a luat sfârșit, criticile la adresa lui Lino Golden par să continue, iar acest lucru îl deranjează pe artist. Pentru a pune capăt vorbelor rele, tânărul a lansat un mesaj plin de hotărâre.

Despărțirea celor doi tineri artiști de Alex Velea și mesajul transmis de acesta prin intermediul unui video au lansat foarte multe zvonuri legate de grupul GoldenBoy. Lino Golden nu pare să pună la suflet aceste zvonuri, ba chiar se pare că îl ambiționează să ajungă sus pe cont propriu în domeniul muzical. Artistul le-a mărturisit și internauților determinarea sa printr-un mesaj în care le spune să se obișnuiască cu ideea ă el va rămâne pe piața muzicală.

Tânărul artist a ținut să menționeze faptul că pe el nu îl afectează toate aceste mesaje în care este vorbit de rău. Chiar dacă Alex Velea și-a luat mâna de pe el, Lino Golden este determinat să ajungă departe pe cont propriu. Este foarte sigur în forțele lui încât îi sfătuiește pe hateri să se obișnuiască cu numele Lino.

„Am muncit și muncesc zilnic pentru tot ce am. Haterii/oamenii care mă vorbesc sunt total irelevanți pentru mine sau pentru visul meu. Nu o să mă opresc niciodată așa că obișnuiți-vă cu Lino”, a scris artistul pe pagina sa de Instagram.

Lino Golden, primele semne de împăcare cu Alex Velea

Deși la început au fost lansate atacuri dure în scandalul GoldenBoy, după declarațiile făcute de Alex Velea spiritele s-au calmat. Cei trei artiști au înțeles că jignirile nu ajută, așa că au început să apară mesajele calme între ei. Lino Golden și Mario Fresh au recunoscut ajutorul oferit de Velea și i-au mulțumit pentru acesta prin mesaje postate pe conturile de socializare.

„Mulțumesc unchiule că ai avut încredere în mine și că m-ați luat la voi în casă. O să rămân veșnic recunoscător. Drumurile noastre se separă dar va doresc tot binele din lume”, a scris Lino Golden, pe pagina lui de Instagram, postând și o fotografie cu Alex Velea.