Lifestyle

Modalități de a vă face obiceiul de a bea cafea mai sănătos

Cafeaua poate provoca uneori durere, dar nu este atât de rea pe cât ai crede. Unele cercetări arată că poate fi bună pentru dumneavoastră și iată câteva modalități de a face acest obicei și mai sănătos.

Nu serviți cafea și doar cafea la micul dejun

Așadar, întârzii la serviciu și reușești să înghiți o ceașcă de cafea de dimineață înainte de a te îndrepta spre prima ta întâlnire. Trece fără să îți dai seama prima jumătate a zilei, stomacul vi se strânge și vă dați seama că  ați uitat complet să mâncați micul dejun și acum a trecut ora prânzului.

Deși consumul de cafea este sănătos, dieteticianul Adina Pearson, afirmă despre cafea că vă poate suprima pofta de mâncare și este un stimulent, iar unii oameni o folosesc ca înlocuitor de masă.

Aflați dacă vă place foarte mult cafeaua

Îți amintești prima dată când ai băut o ceașcă de cafea? Cel mai probabil, ați fost la facultate și ați luat o gură de la un coleg, iar acesta v-a sugerat să pregătiți un lot pentru că va da dependență. S-ar putea să fi fost dragoste la prima înghițitură sau ți-ai fi putut trece prin cap că te va ajuta să îți ții corpul treaz pentru a învăța pentru examene.

Oricum ar fi, acum că ești mai în vârstă (și sperăm că ești mai înțelept), Pearson spune să te asiguri că îți place de fapt. Gândește-te dacă bei cafea zilnic ca un instrument de protecție pentru obiceiurile tale proaste de somn.

Faceți-vă un latte acasă, nu comandați de la Starbucks

Când ați comandat o cafea cu lapte sau un cappuccino la Starbucks, probabil că ați urmărit cum barista curăță cu abur mașinăria înainte de a regăti o cafea nouă. Aceasta este menită să lupte împotriva bacteriilor, dar este posibil să primiți ceva suplimentar în băutură pe care probabil nu îl doriți.

Folosiți întotdeauna filtre de hârtie

Potrivit nutriționistului dietetician înregistrat Jill Weisenberger, unul dintre cele mai simple moduri de a vă asigura că cafeaua dvs. este preparată într-un mod sănătos este să luați în considerare modul în care îl filtrați. Aceste filtre reutilizabile ar putea fi tentante (și sigur, oferă mai puține deșeuri), dar utilizarea filtrelor de hârtie reciclabile are un bonus suplimentar pentru nutriția ta.

Filtrarea cafelei cu hârtie îndepărtează doi compuși, cafestolul și kahweolul, care cresc atât nivelul colesterolului total, cât și cel al colesterolului LDL”, explică ea.