Monden > Ştiri mondene > Oana Zăvoranu îl atacă și îl critică din nou pe Pepe! „Statutul de macho-man s-a dus..”
Ştiri mondene

Oana Zăvoranu îl atacă și îl critică din nou pe Pepe! „Statutul de macho-man s-a dus..”

Nu mai este un secret pentru nimeni că Oana Zăvoranu are sentimente negative atunci când vine vorba de Pepe, dar atacurile la adresa lui nu pare că vor înceta prea curând. Diva a făcut recent o serie de declarații despre situația dintre fostul său soț și Raluca Pastramă, ocazie cu care a simțit nevoia să-i adreseze din nou câteva critici bărbatului pe care în urmă cu mai bine de 10 ani îl iubea mai presus de orice.

Oana Zăvoranu și Pepe au trăit o frumoasă poveste de dragoste, ei fiind unul dintre cele mai cunoscute cupluri din lumea mondenă din țara noastră. Totul s-a terminat însă în anul 2011, moment în care au decis să divorțeze și să renunțe la sentimentele care i-au legat timp de cinci ani. Evenimentul a provocat multă vâlvă în mediul public, mai ales că actrița a fost acuzată de fostul său partener că i-a fost infidelă. Despărțirea lor a fost urmată de un lung șir de scandaluri, iar diva nu a reușit niciodată să treacă peste suferința trăită atunci.

Chiar dacă Pepe și-a refăcut viața alături de Raluca Pastramă, ghinionul pe plan sentimental l-a urmărit pretutindeni. Și acest mariaj s-a încheiat cu un divorț, prilej cu care Oana i-a aruncat câteva cuvinte foarte dure artistului.

Inițial, vedeta nu s-a încrezut în despărțirea celor doi, pentru ca mai apoi să-i ia apărarea Ralucăi în fața presei. La fel ca Oana, și mama fetițelor lui Pepe a fost acuzată că a călcat strâmb, lucru care a stârnit o serie de critici acide, care se pare că au fost exprimate și de cântărețul de muzică latino. În acest context, actrița îl judecă pe fostul său soț pentru atitudinea sa, ba chiar nu ezită să îl jignească și să îi conteste sinceritatea pe care a afișat-o în fața publicului.

„Latino loverul sau macho-manul sau ce se mai dă el trebuie să înțeleagă faptul că un bărbat șmecher nu merge niciodată să spună că l-a înșelat nevasta! Nici prima, nici a doua! Din start, statutul de macho-man s-a dus! Este greu și ca femeie să accepți că ai fost înșelată de bărbat! Darămite ca bărbat care se consideră macho-man! Oricum, el e doar un show-off. Nu cred nimic din ce arată el!”, a declarat aceasta pentru cancan.ro.

Oana Zăvoranu o apără pe Raluca Pastramă și o îndeamnă să fie fericită

Atitudinea acidă a Oanei Zăvoranu se pare că se manifestă doar asupra lui Pepe, căci în ceea ce o privește pe Raluca Pastramă vedeta are sentimente mult mai bune. Cum amândouă au în comun căsnicia cu același bărbat, dar s-au confruntat și cu aceleași acuzații din partea acestuia, actrița demonstrează că nu are resentimente față de cea care până nu demult se credea că-i este rivală.

Oana consideră că Raluca ar trebui să-și refacă viața alături de alt bărbat și să ignore răutățile, mai ales că Pepe s-a afișat deja la brațul noii sale iubite, Yasmine Ody.

„Să nu mai pice la intimidări și faze d-astea de-ale lui! Zici că ea ar trebui să stea toată viața sub tutela lui. El va trebui să accepte că și ea trebuie să își trăiască viața așa cum e normal!”, a mai spus actrița pentru aceeași sursă.