Sănătate

Remedii alternative pentru tratarea depresiei

Us Food and Drug Administration (FDA) a aprobat un număr de medicamente pentru tratamentul depresiei. Dacă te confrunți cu depresia dar nu vrei să iei medicamente, ai și alte opțiuni. Unii oameni folosesc plante aromatice și remedii naturale pentru a găsi ajutor. Multe dintre aceste remedii sunt folosite de secole ca tratamente populare alternative.

Astăzi, multe plante sunt comercializate pentru a îmbunătăți starea de spirit sau pentru persoanele care au sentimente cronice de tristețe sau de disperare. Studiile au încercat să urmărească beneficiile plantelor aromatice pentru tratarea depresiei. Aici sunt mai multe plante aromatice care îți schimbă starea atunci când te confrunți cu o depresie ușoară sau moderată.

Sunătoarea

Sunătoarea este o plantă originară din Europa, Asia de Vest și Nordul Africii. Europenii iau frecvent sunătoarea drept o modalitate de a trata depresia. Sunătoarea a fost legată de creșterea cantității de serotonină din organism. Serotonina este “hormonul fercirii” iar persoanele cu depresie au adesea un nivel scăzut de serotonină în corp. Multe antidepresive au ca scop creșterea cantității de serotonină din creier.

Acizi grași Omega-3

Acizii grași Omega-3 sunt un tip sănătos de grăsime găsite în pește, cum ar fi somon, păstrăv, și sardine. Acestea sunt disponibile sub formă de supliment și sunt uneori numite capsule de ulei de pește. Potrivit Clinicii Mayo, cercetătorii au descoperit că persoanele care au un nivel scăzut de două substanțe chimice care se găsesc în uleiul de pește, pot avea un risc crescut de depresie. Consumul de pește de trei ori pe săptămână poate crește cantitatea de acizi grași Omega-3 fără ajutorul suplimentelor. Reține că unii pești pot avea un nivel ridicat de mercur. Aceștia includ peștele-spadă, peștele-țiglă, macroul și rechinul.

Șofran

Șofranul este un condiment derivat dintr-o porțiune uscată a unei flori din familia irisului. Potrivit unui studiu, sofranul poate fi eficient în tratarea depresiei ușoare sau moderate.

Acid folic

O modalitate de a crește nivelul de acid folic este de a consuma alimente bogate în acid folic. Acestea includ fasole, linte, cereale fortificate, verdeață cu frunze închise la culoare, semințe de floarea soarelui și avocado.

Zinc

Zincul este un nutrient legat de funcțiile mentale, cum ar fi învățarea și comportamentul. Nivelurile scăzute de zinc din sânge sunt asociate cu depresia, potrivit unei analize din Biological Psychiatry.

Potrivit Nutrition NeuroscienceTrusted, luând un supliment de zinc de 25 miligrame zilnic, timp de 12 săptămâni, poate ajuta la reducerea simptomelor depresiei. Suplimentele de zinc pot crește, de asemenea, cantitatea de acizi grași Omega-3 disponibili în organism.

Plante care îmbunătățesc starea de spirit:

  • Valeriana
  • Păducel
  • Ginkgo biloba
  • Lavandă
  • Mușețel
  • Passiflora