Monden > Divertisment > Lifestyle > Secretele de dietă ale lui Meghan Markle. Ce mănâncă soția Prințului Harry pentru o siluetă perfectă
Lifestyle

Secretele de dietă ale lui Meghan Markle. Ce mănâncă soția Prințului Harry pentru o siluetă perfectă

Secretele de dietă ale lui Meghan Markle. Ce mănâncă soția Prințului Harry pentru un trup perfect:

Fiecare apariție a lui Meghan Markle este într-adevăr uimitoare, mai ales că fosta Ducesă de Sussex are o siluetă de invidiat. Toate admiratoarele sale și-au dorit să-i afle secretele de dietă, iar acum noi vi le vom prezenta! Contrar așteptărilor, vedeta are o alimentație simplă și ușor de urmat, care nu implică multe sacrificii sau restricții.

Una dintre regulile pe care Meghan le urmează cu sfințenie este legată de rutina sa de dimineața. Așa se face că primul lucru pe care îl face după ce se trezește este să consume un pahar de apă călduță în care a adăugat zeamă de lămâie. Acest ritual este menit să-i activeze digestia și să îi confere energie pentru tot restul zilei.

Urmează prima masă a zilei, care este și cea mai importantă. Soția Prințului Harry optează pentru fulgi de ovăz, pe care îi prepară cu banane și sirop de agave. Un mic-dejun simplu și totuși plin de nutrienți, accesibil oricui.

Prânzul este reprezentat de obicei de o salată generoasă, care trebuie neapărat să conțină o sursă de proteine cum ar fi pește, carne sau chiar ouă. Când auzim de salată poate că ne simțim puțin intimidați, dar preparată corect, poate fi o masă pe cinste! Tot ce trebuie să facem este să alegem cu atenție ingredientele și să ne asigurăm că îi oferim corpului nostru toți nutrienții de care are nevoie. Din fericire, legumele, alunele, semințele și chiar fructele, ne ajută să facem acest lucru fără prea mult efort.

Ca gustare, fosta Ducesă de Sussex optează pentru ceva simplu, cum ar fi un suc natural sau un măr însoțit de unt de arahide sau migdale.

Masa de seară înseamnă pentru un Meghan un moment binemeritat de relaxare, așa că e însoțită mereu de un pahar de vin. Nu lipsesc nici pastele cu zucchini și parmezan sau carnea de vită, pe care mereu o servește cu unt și zeamă de lămâie.

Ceea ce ar trebui să știți însă despre Meghan Markle este că urmează o dietă fără gluten. Asta înseamnă că nu consumă deloc pâine, cereale sau paste normale, ci alternative accesibile oricui din rafturile magazinelor. Conform declarațiilor sale, această schimbare a ajutat-o să aibă o digestie mai bună, dar și un ten perfect .

Alt secret al său sunt sucurile verzi, pe care le consideră un rău necesar. Poate că nu au mereu un gust plăcut, însă ce mai contează atunci când corpul nostru primește toate vitaminele de care are nevoie? Un astfel de suc conține în general spanac, ghimbir, castravete, ananas, lămâie sau țelină. Toate aceste ingrediente pot fi combinate în fel și chip, iar efectele pe care le au sunt impresionante.

Meghan Markle nu spune nu cartofilor prăjiți!

Ei bine, dacă alegerile alimentare ale soției Prințului Harry sunt mai mereu sănătoase, să nu credeți că este prea strictă atunci când vine vorba de mâncare. Meghan recunoaște că cea mai mare slăbiciune a sa rămân cartofii prăjiți, de care se bucură oricând are ocazia. Importantă este însă moderația, ceea ce o ajută să-și păstreze silueta de invidiat chiar dacă uneori își permite anumite „mici plăceri”.