Sănătate

5 cele mai bune antidepresive naturale

Îmbunătățește-ți starea de spirit cu aceste cinci suplimente, care s-au dovedit a avea efecte antidepresive naturale.

Ginkgo biloba

Dacă doriți să adoptați abordarea naturală pentru tratarea depresiei ușoare, poate doriți să încercați suplimente de ginkgo biloba. Această plantă crește fluxul de sânge către creier, ceea ce poate stimula energia și poate contribui la îmbunătățirea concentrației. Cercetările nu au legat încă această plantă direct cu dispoziția, dar un studiu a descoperit că îmbunătățește atenția și memoria – probleme frecvente cu depresie – într-o săptămână. Într-un alt studiu, planta a îmbunătățit unele dintre efectele secundare sexuale pe care le pot provoca unele antidepresive pe bază de rețetă. Ia de la 40 până la 80 de miligrame dintr-un extract de ginkgo biloba standardizat la 24% procente de flavonoide și 6 procente de lactone terpene de două până la trei ori pe zi.

5-hidroxitriptofan (5-HTP)

Această moleculă crește nivelul de serotonină chimică, ce stimulează starea de spirit. Studiile au considerat că îmbunătățește semnificativ starea de spirit în comparație cu un placebo. Luați 50 de miligrame de trei ori pe zi pentru a lupta împotriva depresiei.

Vitaminele B

Vitaminele B folat și B12 ajută creierul să transforme aminoacizii în substanțe chimice creierului care stimulează dispoziția, cum ar fi serotonina. Persoanele mai mari de 60 de ani, ale căror corpuri pot absorbi în mod slab aceste vitamine și vegetarienii, care pot să nu obțină suficiente vitamine B prin dietele lor, pot beneficia cel mai mult de suplimente. Pentru a utiliza ca parte a combaterii depresiei, luați zilnic 800 micrograme folat și 400 micrograme vitamina B12 ca parte a unui complex vitaminic B.

S-adenosil-L-metionină (SAMe)

Ca și antidepresivele pe bază de rețetă, SAMe crește nivelurile de substanțe chimice ale creierului implicate de starea de spirit. Funcționează la fel de eficient ca medicamentele pe bază de rețetă și are tendința de a-și face efectul mai repede (în decurs de una până la două săptămâni) decât medicamentele pe bază de rețetă, care pot dura trei sau mai multe săptămâni pentru a începe să își facă efectul. Luați 200 de miligrame de două ori pe zi timp de o săptămână. Dacă nu vă simțiți mai bine după o săptămână, creșteți doza cu încă 200 de miligrame timp de o săptămână. Continuați să creșteți doza cu 200 de miligrame până când vă simțiți mai bine, până la 1.200 de miligrame zilnic.

Zinc

Nivelurile scăzute de zinc pot declanșa o scădere a imunității care vă afectează starea de spirit. Într-un studiu efectuat pe 14 persoane deprimate, cei care au luat un supliment de zinc pe lângă un antidepresiv cu prescripție medicală au fost semnificativ mai puțin deprimați după șase săptămâni decât cei care au luat doar antidepresivul. Dacă vă confruntați cu depresie, luați 25 miligrame zilnic.